Na lekcjach hiszpańskiego uczniowie z grup DELE realizują wiele ciekawych projektów tygodniowych, z wykorzystaniem metody enfoque por tareas.

TURYSTYCZNY
Projekt związany z podróżami i turystyką. Uczniowie mieli okazję zapoznać się między innymi z typami krajobrazów na świecie, analizowali oferty hiszpańskich biur podróży, uczyli się nazywać środki transportu, ustalać rodzaj zakwaterowania czy formułować własny plan wycieczki itd. Efektem są samodzielnie wykonane na lekcjach plakaty z propozycją wyjazdu do krajów europejskich, jak i na inne kontynenty.

FILMOWY
Cykl baśniowo-filmowy. Uczniowie poznali odpowiednie słownictwo i nauczyli się pisać własne scenariusze. Finał projektu stanowiło nagranie filmu na podstawie samodzielnie stworzonego tekstu.

MODOWY
Grupa poznała słownictwo związane z ubraniami, uczyła się dokonywać zakupów i reagować w różnych sytuacjach w sklepie, a następnie przygotowała plakaty odnośnie własnych gustów. Pozwoliło to na wyciągnięcie wniosków i odpowiedź na pytanie, co lubimy ubierać, a czego nie. Kolejny krok stanowiło znalezienie informacji na temat mody w różnych epokach, czego owocem były przygotowane przez uczniów stroje wraz z ich prezentacją.

MEDYCZNY
Blok tematyczny poświęcony zdrowiu, dolegliwościom i konwersacjom związanym z tymi zagadnieniami. Efekt stanowiło przygotowanie scenek u lekarza.

Wstecz